Investerarnas kafferum

Detta kan på något sätt vara sant? :slight_smile:

Guld intresserar alltid, även om man inte investerar i det. Här är en intressant tweet om guld:

Studying is always worthwhile. :sunglasses:

image

1 gillning

Vilken pärla. Investor. :heart:

2 gillningar

Konsekvent prestanda; år efter år; decennium efter decennium. :gem:

1 gillning

There are three things you can count on:
Taxes, death, and Buffett

1 gillning

Is there a short-term charm in Russell or a new long-lasting rise? :slight_smile:

1 gillning

Alla pratar om AI, och i den här tweeten finns det information om några typer av AI-bolag. :slight_smile:

1 gillning

Det här är något bra för oss alla att tänka på…

2 gillningar

Den här är första gången jag ser dessa. Kan vi ha det på de finska sidorna också?

Den här är häftig.

3 gillningar

:+1: :star_struck: Denbästa att svara på detta är förmodligen @MiikkaLaitila
och @jens.nilsson : vad säger ni :blush:?

2 gillningar

Ju det är möjligt, men jag vet inte var jag kan förändra det :smiley:

På de finska sidorna vi har det i första post, här är Qt som exempel

2 gillningar

Juu, det finns verkligen där. Som en sådan vanlig läsare tycker jag att det här är riktigt bra på sista raden, eftersom jag åtminstone bläddrar igenom forumet, bara de olästa meddelandena och data är alltid intressanta.

självklart förstår jag att för någon ny i det första meddelandet, som kan berätta om kvaliteten på tråden och om det är värt att läsa tråden.

Vem gillar vad…

1 gillning

Jag håller med, Aili.

Vanligtvis besöker man startinlägget bara en gång, men samma tråd tiotals eller till och med hundratals gånger, eller som jag i vissa trådar… till och med tusentals gånger. Det skulle kanske vara bra om denna information fanns i slutet av tråden. :slight_smile:

1 gillning

Och vad fick jag på posten idag!

Tack så mycket för forumet!
:pray:

6 gillningar

Grattis! :slight_smile:

Du har förtjänat den här presenten!

4 gillningar

Tack så mycket!
Jag småhärjar lite här och där. :yum:

3 gillningar

:grimacing:

Välförtjänt!
Har en egen: andvänds mkt flitigt :slight_smile: : butiksbesök, fisketurer, träning och what not. Mkt durabel :slight_smile:

2 gillningar

Tack igen! Nu blev det en bastupåse för mig. Det är definitivt bra för en shoppingväska också, eftersom det verkar hållbart och tillräckligt stort för det.

2 gillningar