Ett nytt verktyg för investerare - www.tobaia.com

Hej!

Jag är Erno och vi är en finsk startup Tobaia.com som kommer inom närmasta framtiden att lansera en tjänst som är riktad till personer som är intresserade och gör aktiv handel med aktier. Tjänsten identifierar köpsignaler och annan information om instrumentet med hjälp av algoritmer som grundar sig på teknisk analys samt annan information.

Före vi erövrar världen, skulle jag gärna erbjuda Inderes forumets använda att testa tjänsten och ge feedback. Vad kunde vi göra bättre och vilka egenskaper skulle just du ännu behöva från en tjänst som den här?

Grundidéen är tjänsten skall kunna plocka fram relevanta möjligheter från en stor massa aktier som just för tillfället har de bästa köpmöjligheterna, både long och short. Vi gör det genom att kombinera teknisk analys samt fundamental data av aktien. I tjänsten så kan man också söka på möjligheter för en längre investering med hjälp av del olika screeners (aktier som betalar dividend, growth stock etc etc).

Jag skulle vara tacksam om du har möjlighet att bekanta dig med tjänsten och ger dina åsikter. T.ex.:

  • Vilka egenskaper skulle du ännu vela se i tjänsten som du skulle ha nytta av?
  • Vilken information skulle hjälpa dig i dina köp- och säljbeslut?
  • Är det någon egenskap eller data som du inte annars har lätt tillgänlig som du behöver före du kör ett köpbeslut?

Nu hinner du ännu med och påverka slutresultatet. Du kan ge feedback här på forumet eller så med ett privatmeddelande till mig.

Som ett tack så vill vi erbjuda ett tre månaders gratis trial som du kan aktivera med kooden INDERES. Registreringen kräver endast en e-post address. Dvs. du behöver inte ange t.ex. ett kreditkort eller motsvarande. Direktlänk till registreringssidan är : Tobaia

Tack redan på förhand!

Mvh,

Erno