Inderes behind the scenes :)

Verkligen vackert, så vackra vyer! :heart: :slight_smile:

1 gillning

Kolla, Inderes-gänget önskar er en god jul! :slight_smile:

2 gillningar

JAA :partying_face: :partying_face: @börsen84 !! Vi önskar GOD JUL till er alla!! Vi kunde, som vanligt INTE hålla oss: det räcker inte med en hälsning! Som man, så bekant, sjöng i ett svenskt TV-program på 90-talet: DET KOMMER MERA :partying_face: :star_struck: :heart_eyes: :kissing_heart:!

Världens bästa @Pia_Maljanen ger sitt julklappstips: Börspsykologi av C. Andersson! Ngn annan som läst?

3 gillningar

En julhälsning i form av ett sista minuten aktietips är inte heller fel :partying_face:! Här är det @Antti_Luiro som tipsar om Aiforia!

För den som vill veta mer rekommenderar vi naturligtvis den senaste analysen av @Frans-Mikael_Rostedt och @Antti_Luiro :partying_face::

Vill ni veta mer om bolaget, eller har specifika frågor till analytikerna, så når ni dem direkt i nedanstående tråd! Passa på att ställ era allra knepigaste frågor!!!

3 gillningar

När man säger, eller skriver
“Från oss alla, till er alla :heart_eyes:”: En riktigt GOD JUL :heart_eyes:, så får det en alldeles särskild betydelse när www.inderes.se och forumet nämns.

Inderes samhälleliga mål “att demokratisera informationen på finansmarknaden” är något vi alla gör tillsammans :partying_face: :heart_eyes:!

Därför: tusen tack till er alla aktiva skribenter och diskussionsdeltagare, i alla våra kanaler :heart:!! Det är tillsammans vi gör detta :heart:!! Förutom världens bästa kolleger, har vi på Inderes även världens bästa community!! Dvs alla ni som konsumerar, kommenterar och kritiserar vårt innehåll!

Från allas våra hjärtan: TACK :heavy_heart_exclamation: - För att ni finns: @börsen84 @Johannes_Sippola @Dividendseglaren @Lillen @espresso_invest @aktiegirraffen @sten @fredde @KimiH @Eicca :heavy_heart_exclamation: Hoppas vi kan fortsätta att förbättra världen, tillsammans, även 2024 och framöver!!

9 gillningar

Ännu på temat “Från oss alla-till er alla” i äkta JUL :heart: :evergreen_tree: - anda :heart: !
Gänget på Inderes är - på riktigt- världens bästa!! Att lyfta fram alla :heart_eyes: på en gång är omöjligt, men för att denna gång, nämna några:

@sara.antonacci lovade att ha julig utstyrsel varje dag innan jul - och hon levererade verkligen :evergreen_tree: :heart_eyes:! Tänk att få kalla henne för kollega!! Tipsar om den senaste Stockmann videon med lika suveräna @rauli.juva :
Stockmann: Structural change is the star of the show - Inderes

Det samma säger jag om @anton.damsten :star_struck:! TACK för allt som du du tålmodigt förklarat för mig om hur spelbranschen fungerar :heavy_heart_exclamation:! Bifogar lämplig bild på temat! (Ja- du lovade i somras att jag får lägga upp den :wink: !
Tips till er alla andra: vill ni veta mer om MGI och Starbreeze: fråga :slight_smile: bl.a här:!!
MGI - Ett undervärderat plattformsbolag - Aktier - Inderes.se Forum

@Pia_Maljanen : VAD vore livet utan dig?!! Ingen annan på kontoret talar lika vacker engelska! Tips till alla: kolla in intervjun med suveräna @juha.kinnunen ang. Fortum!
Fortum Q3’23: Plenty of news - Inderes

@lucas.mattsson och @JesperHagman :partying_face: :100:!! Härligt att ni finns i Stockholm!! En äkta “behind the scenes” bild från studion på Västra Trädgårdsgatan!! Superbt läge, superba kolleger!
Tips inför julhelgen: kolla in senaste NIBE videon :partying_face:!
NIBE Q3’23 - Något svagare än väntat - Inderes

Än en gång: GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

5 gillningar

Avslutar dagen och året med två äkta “Behind the scenes” pics från Inderes Sverige :)!
Igen: två av världens bästa kolleger : Riccardo Riva in action - på väg till studio med greenscreen och Chris Cook och jag i Inderes superfina studio i centrum av Stockholm :partying_face:!


5 gillningar

@Isa_Hudd ja @sara.antonacci :slight_smile:

4 gillningar

Vet ni, jag inser att jag har ruvat på en guldkorn alldeles för länge :smiley: : förlåt mig om jag lagt upp detta tidigare - om ej, så kan vi helt enkelt konstatera: “favorit i repris” :heart_eyes: :star_struck:! Det är ju, som sagt, inte alla som har en egen @lucas.mattsson :smiley:, men det har vi!!!

I detta videoklipp får vi veta lite mer om hans studiebakgrund :slight_smile: !

Lucas har pluggat på Ekonomprogrammet - Bank & finans (youtube.com)

Obs: tipsar även om hans senaste twittertråd om Nibes konkurrent :slight_smile: !

[Lucas Mattsson på X: ”$NIBE-konkurrenten Aira har tagit in 1,6 miljarder kronor i en kraftigt övertecknad finansieringsrunda. En spännande utmanare på värmepumpsmarknaden som istället riktar sig direkt mot konsument. :point_down: 1/8” / X (twitter.com)]
(https://twitter.com/LucasMattsson99/status/1747516934038409654)

Här är lite bilder får gårdagens event med Unga Aktiespararna i fina studion. @petri.gostowski, @Antti_Luiro & @lucas.mattsson höll i spakarna för detta lärorika event och visade medlemmar i Unga Aktiespararna hur det ser ut som Analytiker hos oss på Inderes.



7 gillningar

Igår var det Uppesittarkväll från vår studio i Stockholm. Albin Kjellberg, Nicklas Andersson och Emma Hedman höll i programmet som vanligt där traditionen att köra dagen innan löning fortsatt. Intressanta gäster där vår analytiker Lucas Mattsson fick chansen att prata om NIBE ca 1:06 in. Länk här.

Här ser ni lite härliga behind-the-scenes bilder från igår. Alla glada och belåtna! :slight_smile:


-7125961532352418702

6 gillningar

Rapportregn - så kan denna perioden kanske enklast beskrivas :slight_smile: ! Det händer mkt både framför o bakom kulisserna dagligen! Bjuder på lite bildspel:

Jag skriver ofta att jag har världens bästa kolleger! Och det har jag verkligen! För att vara trygg framför kameran - o kunna fokusera på uppgiften- dvs själva intervjugästen + frågorna måste man kunna lita på dem som står bakom kameran :star_struck: i detta fall Henrik, Stefan och Leif!

The usually say “great minds think alike” - men här verkar “great minds smile alike” passa bättre :partying_face: :joy: ! Superba kolleger har jag: have I said it before?
Andreas Eklund o jag på NOTEs Q4’23 presentation

5 gillningar

@Isa_Hudd, @Pia_Maljanen ja @Thomas.Westerholm :blush:

2 gillningar

@Thomas.Westerholm och @Isa_Hudd :blush:

https://twitter.com/IsaHudd/status/1765632068644458831

4 gillningar

För den som är intresserad och hänger mycket på Instagram finns nu även vi där under namnet Inderes.se. Där kommer man kunna ta del av behind the scenes scener från Stockholmskontoret också samt såklart mycket mer. :smiley:

2 gillningar

Lite behind the scenes bilder från i fredags när Karnell noterades i Stockholm. Då var vi på plats och filmade (se det här), väldigt kul!



5 gillningar

Med dessa behind the scenes bilder (JA: det är naturligtvis en kyckling och ett ägg i hornen på tjuren… because: WHY NOT :)? bilder önskar jag er ALLA en ALLDELES UNDERBAR PÅSK!!



2 gillningar

Jag köpte tjuren på bilden från Spanien 2012 till vårt kontor

det har blivit väldigt känt :ox:

3 gillningar

Härligt! En tjur-kändis (ända från Spanien), som hittat sin plats i livet :partying_face:!

1 gillning

Denna fredag är i Sverige #Fotbollströjefredag, en manifestation i kampen mot barncancer. Fina kollegor på Stockholmskontoret stöttar under dagen genom att bära fotbollströjor.

6 gillningar